Rada Nadzorcza (RN) Spółdzielni Mieszkaniowej "Na Skraju" sprawuje kontrolę i nadzór nad działalnością spółdzielni. W jej skład nie mogą wchodzić osoby będące pracownikami Spółdzielni.  Kadencja trwa 3 lata. Członków wybiera Walne Zgromadzenie. Rada Nadzorcza składa się z 15 członków wybranych spośród członków Spółdzielni na okres 3 lat. Ze swojej działalności składa sprawozdania Walnemu Zgromadzeniu

Skład Rady Nadzorczej SM "Na Skraju". Kadencja 2023-2025
  • Przewodniczący Rady Nadzorczej 
  • Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej – Artur Miśkiewicz;
  • Sekretarz Rady Nadzorczej – Ewa Kochanowska-Sawicki
  • Przewodniczący Komisji Rewizyjnej – Stanisław Mincewicz;
  • Przewodniczący Komisji Gospodarowania Zasobami Mieszkaniowymi – Robert Sasor
Komisja Rewizyjna:

Powołuje się Komisję Rewizyjną Rady Nadzorczej w składzie:

  • Stanisław Mincewicz – Przewodniczący KR
  • Hanna Gutowska;
  • Małgorzata Miśkowiec;
  • Ewa Kochanowska-Sawicki;
  • Artur Miśkiewicz;
  • Barbara Chmurzyńska.
Komisja Gospodarowania Zasobami Mieszkaniowymi:

Powołuje się Komisję Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w składzie:

  • Robert Sasor – Przewodniczący Komisji GZM
  • Przemysław Wojtczak;
  • Robert Sasor;
  • Dariusz Książek;
  • Agnieszka Słowik-Pawelec.

Osiedle nr I

  • Przemysław Wojtczak

Osiedle nr II

  • Ewa Kochanowska-Sawicki
  • Małgorzata Miśkowiec

Osiedle nr III

  • Stanisław Mincewicz
  • Agnieszka Słowik-Pawelec
  • Barbara Chmurzyńska

Osiedle nr IV

  • Hanna Gutowska
  • Robert Sasor

Osiedle nr V

  • Dariusz Książek
  • Andrzej Lewandowski
  • Artur Miśkiewicz

 Kontakt do Rady Nadzorczej : radanadzorcza@naskraju.pl

Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Nadzorczej i Rad Osiedli członków Spółdzielni.

Dyżury członków Rady Nadzorczej:
W wyznaczone poniedziałki w godzinach 16.00 - 18.00 po wcześniejszym umówieniu się w sekretariacie Spółdzielni|
Najbliższe dyżury planowane są: 

  • 6 listopada

  • 4 grudnia