Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Skraju”
02 – 777 Warszawa, ul. Kulczyńskiego 14
zatrudni na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjno–samorządowych
w pełnym wymiarze czasu pracy
Główne obowiązki pracownika:
- Obsługa kancelaryjno-techniczna Rady Nadzorczej:
- sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady Nadzorczej i jej Komisji,
- przygotowanie sali obrad,
- koordynacja działań i przekazywania dokumentów przy kontrolach prowadzonych przez Komisje Rady Nadzorczej,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady Nadzorczej,
- prowadzenie dziennika korespondencji (w formie elektronicznej) spraw wnoszonych do Rady Nadzorczej i kompletowanie korespondencji rozpatrywanej przez Radę Nadzorczą,
- współpraca z Prezydium Rady Nadzorczej, radcą prawnym i właściwymi działami w zakresie przygotowania projektów dokumentów przekazywanych do uchwalenia przez Radę Nadzorczą,
- przekazywanie uchwał Rady Nadzorczej pracownikom Spółdzielni według właściwości.
- umieszczanie na stronie internetowej protokołów, uchwał, informacji i innych dokumentów dotyczących działalności Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni,
- udział w przygotowaniu i obsłudze Walnego Zgromadzenia oraz innych spotkań organów Spółdzielni.
- Obsługa kancelaryjno-techniczna posiedzeń Zarządu:
- przyjmowanie wniosków na posiedzenia Zarządu od pracowników Spółdzielni,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń,
- prowadzenie rejestrów uchwał i postanowień Zarządu Spółdzielni.
- Kompletowanie i przechowywanie protokołów zebrań organów Spółdzielni wraz z dokumentacją dotyczącą przedmiotu posiedzeń.
- Współpraca z Radami Osiedli i Domowymi – kontakt bieżący, aktualizacja bazy danych przedstawicieli Rad.
- Bieżąca obsługa mieszkańców w zakresie udostępniania dokumentów SM – Statut, regulaminy, Uchwały RN i Zarządu, prowadzenie ewidencji w zakresie udostępnianych dokumentów.
- Opracowywanie projektów odpowiedzi na pisma, wnioski i zapytania kierowane do Rady Nadzorczej
i Zarządu w sprawach samorządowych. - Obsługa Sekretariatu w sytuacji nieobecności pracownika zatrudnionego na tym stanowisku.
- Archiwizacja dokumentacji działu samorządowo-organizacyjnego
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Zarząd Spółdzielni.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane administracja) i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Znajomość ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i prawa spółdzielczego.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie: MS Office.
- Zdolności organizacyjne.
- Motywacja i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, nastawienie na szukanie rozwiązań.
- Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne.
To oferujemy
- Możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość korzystania z funduszu socjalnego.
Ofertę zawierającą CV wraz z oczekiwanym wynagrodzeniem brutto kandydata należy w terminie do dnia 30.06.2023 r. wysłać za pośrednictwem portalu pracuj.pl albo złożyć w sekretariacie Spółdzielni, pok. nr 4 ul. Kulczyńskiego 14, 02-777 Warszawa.
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych Kandydatów do pracy
Oświadczenie zgody:
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu obecnego procesu rekrutacyjnego na potrzeby rekrutacji w przyszłości, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Na Skraju” z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.