Usprawnia obsługę mieszkańców Spółdzielni a przede wszystkim zawiera wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu i zawsze dostępne dotyczące np. aktualnego wymiaru opłat, rozliczeń, itp. Mowa o aplikacji eBOK, czyli Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, które jest dostępne dla mieszkańców Spółdzielni „Na Skraju”.
Cyfryzacja wielu dziedzin życia skłania do zmian w tym zakresie również Spółdzielnię. Wraz z trwającym procesem wdrażania Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Spółdzielni zacznie zaczyna funkcjonować jeden z jego modułów, czyli e-BOK.
Za pośrednictwem aplikacji każdy mieszkaniec Spółdzielni będzie mógł szybko i bez wychodzenia z domu załatwić wiele spraw. Jedną z funkcji, którą zapewnia e-BOK to dostęp do dokumentów w wersji cyfrowej, np. rozliczeń, faktur, informacji, zgłoszeń awarii, i innych ważnych informacji.
W systemie eBOK zastosowano najnowsze, ale rzetelnie sprawdzone mechanizmy, które zapewniają bezpieczeństwo udostępnianych danych. Każdy użytkownik aplikacji eBOK otrzyma otrzymuje indywidualny numer klienta, który jest niezbędny do korzystania z aplikacji.
Aplikacja eBOK została przygotowana tak, by zapewnić użytkownikom maksymalną wygodę korzystania. Odszukiwanie w niej potrzebnych informacji jest bardzo proste i intuicyjne.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, czyli eBOK, to nie tylko nowoczesne narzędzie do obsługi naszych mieszkańców, ale także szybki przepływ informacji.
Mamy nadzieję, że wprowadzana zmiana spełni Państwa oczekiwania i ułatwi bieżący kontakt ze Spółdzielnią.