Rada Nadzorcza (RN) Spółdzielni Mieszkaniowej "Na Skraju" sprawuje kontrolę i nadzór nad działalnością spółdzielni. W jej skład nie mogą wchodzić osoby będące pracownikami Spółdzielni. Kadencja trwa 3 lata. Członków wybiera Walne Zgromadzenie. Rada Nadzorcza składa się z 15 członków wybranych spośród członków Spółdzielni na okres 3 lat. Ze swojej działalności składa sprawozdania Walnemu Zgromadzeniu
- Przewodniczący Rady Nadzorczej – Andrzej Ryniak;
- Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej – Małgorzata Miśkowiec;
- Sekretarz Rady Nadzorczej – Hanna Gutowska;
- Przewodniczący Komisji Rewizyjnej – Stanisław Mincewicz;
- Przewodniczący Komisji Gospodarowania Zasobami Mieszkaniowymi – Andrzej Lewandowski.
Powołuje się Komisję Rewizyjną Rady Nadzorczej w składzie:
- Stanisław Mincewicz – Przewodniczący KR
- Hanna Gutowska;
- Małgorzata Miśkowiec;
- Ewa Kochanowska-Sawicki;
- Artur Miśkiewicz;
Powołuje się Komisję Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w składzie:
- Andrzej Lewandowski – Przewodniczący Komisji GZM
- Przemysław Wojtczak;
- Robert Sasor;
- Dariusz Książek;
- Małgorzata Karlińska;
- Elżbieta Dąbrowska.
Osiedle nr I
- Małgorzata Karlińska
- Przemysław Wojtczak
Osiedle nr II
- Elżbieta Dąbrowska
- Ewa Kochanowska-Sawicki
- Małgorzata Miśkowiec
Osiedle nr III
-
Stanisław Mincewicz
Osiedle nr IV
- Hanna Gutowska
- Andrzej Ryniak
- Robert Sasor
Osiedle nr V
- Dariusz Książek
- Andrzej Lewandowski
- Artur Miśkiewicz
Kontakt do Rady Nadzorczej : radanadzorcza@naskraju.pl
Uczestnictwo w posiedzeniach Rady Nadzorczej i Rad Osiedli członków Spółdzielni.
Dyżury członków Rady Nadzorczej:
W wyznaczone poniedziałki w godzinach 16.00 - 18.00 po wcześniejszym umówieniu się w sekretariacie Spółdzielni
Najbliższe dyżury planowane są:
- 6 luty 2023 r.
- 6 marzec 2023 r.
- 3 kwietnia 2023 r.
- 8 maja 2023 r.
- 5 czerwca 2023 r.